Imorn

Imorgon smäller det....då drar hockeyn igång igen...Frölunda möter HV71 och hoppas ju
att dom vinner..det kommer bli många GRYMT SNYGGA mål...för Frölundas del iaf,
Hv kommer inte göra nåt eller jag kan väl sträcka mig till 2 iaf på sin höjd...

mitt rum blir bara snyggare o snyggare...så när det är färdigt på riktigt kan man verkligen
säga att det är GRYMT SNYGGT
Får försöka lägga in nån bild om något tag....

Jag tror jag har funnit min uppgift här i världen nu, o det är o vara overheadskötare.
o då pratar jag inte om projektor o dator o grejer utan riktigt old fashion stuff...sitta
framme på scen o nära skärmen o maskinen,  byta text o flytta texten o
allt vad man nu behöver göra när man har texter som ska upp...
Intressanta grejer iaf....folket i kyrkan kunde ju hänga med i sångerna iaf...
Gör alltid någon glad :)  

Jag har inte glasögon för att jag ser dåligt, jag har dom mest för syns skull....



Kommentarer
Postat av: Edvin

Hata Frölunda...och Hv!!!;)

2008-09-15 @ 12:33:58
URL: http://nergfol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0