Då va det dags igen

Tänkte enna att det är nog dags nu igen....Bilen gick igenom beskitningen
problemfritt så nu va det avklarat iaf.

Annars har jag blivit sjukskriven nu igen så nu går jag hemma tillochmed den
14 okt. Hantverkare här o där, så det är fullt upp hemma ändå, upp med tuppen blir det....

Nu va det ju några veckor sen som jag va iväg på Matfestivalen i Skövde
men jag måste bara säga att det va riktigt roligt...Sicken Fest!
Dans utanför nån klädbutik varje gång man gick förbi NICE!
Ungar som undrar vad man håller på med men men kommer
låten Everybody dance now så måste man ju svänga loss lite..
Härligt party.

Hockeyn är ju fortfarande högaktuell har dock inte gåttt så bra som jag och många
andra hoppats men nu på torsdag så blir det Modo som ska vinnas mot, det måste dom göra iaf :)

Nu får jag återgå till mitt vardagliga görande, vilket är ingenting.....Häpp

Kommentarer
Postat av: Edvin

Tycker den här bloggen ska handla mer om hur

GRYMT SNYGG elitserietabellen ser ut för närvarande!!!;)

2008-09-28 @ 00:48:56
URL: http://nergfol.blogg.se/
Postat av: Nevermind

Grattis på Namnsdagen !!

Ha-Re

2008-09-29 @ 18:42:37
URL: http://nevermind.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0