Utmaningen är antagen



Är det en utmaning?! Som Mofasa sa till Scar i Lejonkungen  :) Jag har blivit utmanad av Jonas, som innebär
att jag ska göra dessa saker som kommer här nedan...Jonas har även han blivit drabbad av denna utmaning så vill
du veta något om honom som du kanske inte vet så trycker du på hans namn så hittar du till hans blogg...

De regler som gäller är:

¤ Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.

¤ Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.

¤ Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.

¤ Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.




Nu till desa sju saker om mig...


1.  Jag har en förkärlek till att köra bil då jag ska någonstans i landet, för då tycker jag att jag kan kontrollera min körning lite mer eller det är lite lättare o göra en avstickare från rutten då än om man åker buss, tror inte någon på bussen skulle bli så road av att åka på en liten avstickare på några mil till en av mina kompisar, o den vi kommer hem till blir nog inte heller så pepp på o ta emot 40 resenärer i sin bostad :) Tågen funkar även bäst då dom är på rälsen och flygplanen gör sig bäst i luften...

2.  Vanligtvis så jobbar jag som målare, men går i funderingar på att börja plugga, men vad? Något tips? Jag har funderat lite olika och det senaste har varit sjukgymnast, men det är mest för att jag har varit i den svängen ganska mycket det senaste o tränat hos en sådan så då har jag ju i egenskap av patient en känsla av hur jag vill att min sjukjgymnast ska vara...

3. Sport! Jag gillar att röra på mig, o  i en gympahall är allting möjligt oavsätt väder...jag har spelat fotboll i Hällesåkers IF, och på senare tid i ett korplag vid namn Småpojkarna...Provade på att vara målvakt någon match i HIF men då elvamannamål är lite för stora för mig så vart det inte så lyckat när bollen bara lobbades över...Bara jag får springa av mig så blir jag nöjd, jaga en boll lite då o då är alltid en underlig glädje, följer Hockey noga och är inte sen med att meddela någon då Frölunda slagit deras lag...

4. När man väl tar sig ut så är allting möjligt där oxå finns inget dåligt väder bara dåliga kläder...Därav att jag gillar att campa...när jag va liten så fick jag med mig en av mina systrar att tälta i vår trägård, vi packade våra väskor o dom bästaste nallarna var med, tror vi nästan lyckades tälta fram till natten iaf minns inte om vi sov ute men troligtvis inte, men sen dess har det bättrat sig o har iaf varit iväg o tältat dom senaste 3 åren o innan det har det varit husvagn i 20 år...så camping det är grejer det...Vem behöver ställen som Kreta o Maldiverna o Hawaii då man har Öland :)

5. Min familj består av 6 personer...jag är yngst...8 år yngre än min närmste bror sen kommer en syster som är 10 år äldre och en till syster som är 13 år äldre...de är alla gifta och jag har detta året blivit farbror och ska inom kort även bli morbror...Jag bor hemma hos min Far...min mor bor på annat håll då de skillde sig i våras...Jag är en sladdis i vår familj som från början var önskad som en hund av mina syskon när morsan fråga om dom ville ha ett syskon till...

6. Jag äger en elgitarr, kan iaf ta några ackord på den men den ser snygg ut när den hänger på väggen iaf, spelar lite piano men sjunger inte en ton...möjligheten finns i kör men det går oftast över i att jag sjunger antingen tyst eller skriker ut min sång...När körledaren säger att det är nåt som låter lite konstigt så sjunger man vidare o fortfarande låter det konstigt så mimar man nästa gång istället o då låter det bra från kören, då kanske man borde vara lite tyst när det gäller sin sång...jag är även till längden inte så lång så det har ju oftast slutat med att man står längst fram och även i mitten så man kan inte smyga undan direkt...Men jag gillar dock att stå på scen o göra diverse saker...

7. Skidåkning, där har vi något som jag gillar, ofta har det varit så att då familjen eller delar av familjen åkt iväg på solsemester så har jag åkt på skidläger...fara ner för backar o fort får det gärna gå, hoppa var jag pigg på ett tag tills jag skulle testa mina nya skidor på första hoppet utan o kolla viktens inställning och med på tok för hög fart så man flög för högt o landade precis efter hoppet då det planar ut lite så löser ju skidorna ut o man står rätt på huvudet...lättlätt hjärnskakning andra dan på det lägret...så inte riktigt vågat mig ut i hoppen än men nångång, nu har jag även införskaffat mig en snowboard som ska få åka utförs på ett eller annat vis...

Hoppas dessa sju saker va något av intresse och nu till dom jag utmanar


LP,  Edvin,  Daniel, Kajsa-Stina
, Anna Micke Ulrika

Kommentarer
Postat av: Edvin

Håll i dig ikvæll, før då blir det åka av! Vi vill ha tillbaka førstaplatsen!!!

2008-11-03 @ 12:25:26
URL: http://nergfol.blogg.se/
Postat av: jctfwrjjcme

Feyu nicof uwecuke jebabi oriliruzo fedimefuz forecequb pozigoc ezopejequ opapayaw awakedoz.

2012-10-16 @ 09:00:53
URL: http://www.kopofiqir.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0