Dessa Rubriker



Vad ska det va för rubrik egentligen på en sån här text?


Yes äntligen dags!
Äntligen har jag fått en tid för titthålsoperation det blir gött!
Sen tillkommer massa andra saker som man måste göra innan man går
till läkarn men det är sånt som hör till...

SKa åka på en liten sverigeturné inom kort här,
första stopp blir ett besök hos morsan några dagar,
sen bär det vidare mot Uppsala/Enköping där några
härliga vänner bor...sen bär det vidare norrut för ett bröllop
i Hudiskvall..tänk va man kan hitta på.
På vägen hem sen så kan det bli några stopp till men dom är inte
inplanerade än iaf :)

Fått förslag på att lägga upp tabellen över elitserien här av någon,
som jag inte tänker nämna vid namn, men HAN iaf, som
är så nöjd med att tabellen ser ut som den gör kan jag ju förstå
eftersom Skellefteå då ligger på en 5 plats och det är ju vansinnigt bra!
Så bra har det ju aldrig sett ut, uppe o fiskar på femte plats WOW!
Man kan ju passa på o vara kaxig när man ligger på femteplats alltså
YEAH va man kan kaxa sig då...jag däremot käftar emot
hela tiden oavsätt vart Frölunda ligger...

Jag vet inte riktigt vad för rubrik denna text är värd men
jag har känslan av att det passar ganska bra med

ÄNTLIGEN!

Kommentarer
Postat av: Anna-Märtha

hej du, AnnaBob här.

hmm.. go elfsborg?

2008-10-03 @ 12:49:52
URL: http://anaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0